واحد حسابداری

مسئول واحد:

نام و نام خانوادگي:علیرضا خادم حسین پوده

مدرك تحصيلي: دیپلم

رشته تحصيلي: علوم تجربی

شرح وظايف:

  • بررسی و نظارت بر تنظیم لیست حقوق و اعلامیه بانکی، چک، برگه‌های محاسباتی و کنترل حساب‌های مربوطه به منظور رفع اختلاف
  • رسیدگی به پیش پرداخت‌ها و علی‌الحساب‌ها و اسناد و مدارک مربوطه از نظر رعایت و اجرای قوانین و مقررات مالی
  • انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سرفصل حساب، تهیه تراز عملیات، تهیه و تنظیم حساب ماهانه در موعد مقرر و امضای آنها
  • تهیه و تنظیم پیش‌نویس دستورات و فرم‌های محاسباتی، گزارش‌های لازم و بودجه تفصیلی
  • رسیدگی و اظهارنظر و اقدام در مورد مسائل و پرونده‌های مشکل مالی و حسابداری

شماره تماس: ۳۷۹۲۳۳۶۶

پست الكترونيك: -

آدرس: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، طبقه همکف، اتاق ۱۱۱

 

 

 

همکاران واحد:

نام و نام خانوادگي: بدرالسادات احمدی

مدرك تحصيلي: لیسانس

رشته تحصيلي: حسابداری

شرح وظايف:

-انجام کلیه امور مربوط به حقوق و مزایا (اضافه کار، پاداش،وام‌ها و ...)

-رسیدگی اسناد تحویلی کارپرداز و پیگیری جهت رفع نواقص اسناد جهت پرداخت در موعد مقرر و تحويل اسناد به كارشناس مستقر در ستاد مركزي

-صدور فيش واريزي پس از ارسال اطلاعات الكترونيكي جهت بيمه و ماليات، پرداخت‌های کارکنان

شماره تماس: ۳۷۹۲۳۳۶۶

پست الكترونيك: -

آدرس: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، طبقه همکف، اتاق ۱۱۱

 

 

 

 

 

 

 

نام و نام خانوادگي: خدیجه جاویدی

مدرك تحصيلي: لیسانس

رشته تحصيلي: حسابداری

شرح وظايف:

      -ثبت تعهدی اسناد حقوق و هزینه و پيگيري رسيد وحواله هاي سيستمي

      -ثبت اعتبارات و تخصیص‌های مرکز در سیستم نظام نوین مالی و صدور چك هزينه وحقوق

شماره تماس: ۳۷۹۲۳۳۶۶

پست الكترونيك: -

آدرس: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، طبقه همکف، اتاق ۱۱۱

 

 

 

 

 

 

کارپرداز و تدارکات

نام ونام خانوادگی: محمد محمدی

 

مدرک تحصیلی: دیپلم

رشته تحصیلی: ادبیات وعلوم انسانی

شرح وظایف:

خرید کلیه اقلام مصرفی پلاک خور-خوراکی

خرید بلیط هواپیما جهت ماموریتهای پرسنل

پرداخت قبض های تلفن مرکز

بردن وسایل تعمیری جهت تعمیر

هماهنگی تاکسی سرویس جهت استفاده پرسنل

رزرو هتل جهت مهمانهای مرکز

هماهنگی های لازم جهت تعمیر ونگهداری آسانسور مرکز وپرداخت هزینه

هماهنگی های لازم جهت تعمیر ونگهداری دستگاههای زیراکس

تهیه تنظیم ونوشتن سند وپرداخت هزینه ها(درخواست خرید خدمت -گواهی انجام خدمات- صورتجلسه تحویل ومصرف- ریز فاکتور- ریزبلیط-صورت انجام هزینه ها موضوع بند و فرم بند ب ماده ۶۲آیین نامه مالی ومعاملاتیدانشگاه ها)

شماره تماس:۳۶۶۸۸۷۸۹

پست الکترونیک: -

آدرس:دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، طبقه همکف، اتاق ۱۰۸

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انبار دار

مسئول واحد:

نام و نام خانوادگي: خدابخش زمانی

مدرك تحصيلي: كارشناسي

رشته تحصيلي: روابط عمومی

شرح وظايف:

-تهیه و توزیع کالا

-تهیه و تنظیم درخواست خرید کالا با موافقت مدیر مرکز

-صدور برگ درخواست کالا از انبار

-تحویل کالا‌های درخواستی به کارکنان

-ثبت رسید خرید کالا و حواله انبار در سیستم نظام نوین مالی دانشگاه

-ایجاد سوابق کالا جهت اقلام پیش بینی نشده در نظام نوین مالی دانشگاه

شماره تماس:۳۷۹۲۳۳۶۲

پست الكترونيك:-

 

آدرس:دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، اتاق ۱۰۹

 

 

 

 

 

 

 

امین اموال

نام و نام خانوادگي: علی رحیمی

مدرك تحصيلي: كارشناسي ارشد

رشته تحصيلي: برنامه ریزی توریسم

شرح وظايف:

-تایید حواله های اموال پلاک خور و در حکم مصرف

-صدور پلاک و الصاق به اموال و ثبت اطلاعات اموال در سیستم نظام نوین مالی

-صدور مجوز جهت فروش، اسقاط، اهدا، جابجایی و تعمیر اموال

شماره تماس:۳۷۹۲۳۳۶۳

پست الكترونيك:  Ali.rahimi132[@]gmail.com

آدرس: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، طبقه اول، اتاق ۲۰۵