رفتن به محتوای اصلی
x

دومین جلسه از سلسله برنامه های شاداب (شبکه ارتقا دانش آموزش بالینی)

دومین جلسه از برنامه های شاداب در روز یکشنبه ساعت 6 تا 7 و نیم صبح 21 خرداد ماه  در مرکز مهارت های بالینی دانشگاه با حضور 21 نفر از اساتید بالینی دانشگاه از دانشکده پزشکی، پرستاری و مامایی، توانبخشی برگزار گردید. در این جلسه موارد زیر به بحث گذاشته شد:

  1. چطور یک فیزیوتراپیست برای استدلال بالینی داده گردآوری می کند؟
  2. مهارت های روانی حرکتی در کارکنان سلامت چه دسته بندی هایی دارد؟
  3. فن مورد بحرانی critical incident technique  در طراحی آموزشی چه تاریخچه ای و کلیاتی دارد؟
  4. تعریف آموزش بین حرفه ای چیست؟
  5. چگونه می توان از نشانه شناسی هوش هیجانی در تدریس استفاده کرد؟

لازم به ذکر است جلسه بعدی این برنامه در تاریخ 4 تیرماه ساعت 6 صبح در مرکز مهارت های بالینی با صرف صبحانه انجام خواهد شد. برنامه این جلسه موارد زیر خوااهد بود:

  1. معرفی مجله the clinical teacher
  2. آشنایی با شواهد منسجم در آموزش پزشکی BEME
  3. رویکرد انتقادی به نظریه های تخصص گرایی
  4. ادامه مبحث قابلیت و توانمندی در اهداف حرکتی