دومین جلسه از سلسله برنامه های شاداب (شبکه ارتقا دانش آموزش بالینی)
دومین جلسه از برنامه های شاداب در روز یکشنبه ساعت 6 تا 7 و نیم صبح 21 خرداد ماه در مرکز مهارت های بالینی دانشگاه با حضور 21 نفر از اساتید بالینی دانشگاه از دانشکده پزشکی، پرستاری و مامایی، توانبخشی برگزار گردید. در این جلسه موارد زیر به بحث گذاشته شد:
- چطور یک فیزیوتراپیست برای استدلال بالینی داده گردآوری می کند؟
- مهارت های روانی حرکتی در کارکنان سلامت چه دسته بندی هایی دارد؟
- فن مورد بحرانی critical incident technique در طراحی آموزشی چه تاریخچه ای و کلیاتی دارد؟
- تعریف آموزش بین حرفه ای چیست؟
- چگونه می توان از نشانه شناسی هوش هیجانی در تدریس استفاده کرد؟
لازم به ذکر است جلسه بعدی این برنامه در تاریخ 4 تیرماه ساعت 6 صبح در مرکز مهارت های بالینی با صرف صبحانه انجام خواهد شد. برنامه این جلسه موارد زیر خوااهد بود:
- معرفی مجله the clinical teacher
- آشنایی با شواهد منسجم در آموزش پزشکی BEME
- رویکرد انتقادی به نظریه های تخصص گرایی
- ادامه مبحث قابلیت و توانمندی در اهداف حرکتی