رفتن به محتوای اصلی
x

/****

بخشی از  وظایف مدیر مطالعات و توسعه آموزش پزشکی:

 

۱-هدايت ، هماهنگي ، اجراء و نظارت بر تدوين و بازنگري برنامه هاي آموزشي با تاكيد بر پاسخگو بودن آنها به نيازهاي سلامت جامعه تحت پوشش دانشگاه در محدوده اختيارات دانشگاه ، مطابق با ضوابط شوراي عالي برنامه ريزي

۲-سازماندهي ، برنامه ريزي ، اجراء و نظارت بر ارتقاي توانمندي هاي اعضاي هيات علمي در زمينه هاي مختلف آموزش علوم پزشكي

۳-هدايت و نظارت بر اجراي روش هاي نوين آموزشي و ارزشيابي براي توسعه و ارتقاي كيفيت آموزش دانشگاه

۴-سازماندهي،اجراء ونظارت بر ارزشيابي اعضاي هيات علمي و فرايندهاي ياددهي–يادگيري

۵-هدايت و نظارت بر فرايندهاي ارزشيابي فراگيران و تحليل نتايج آزمون ها با هدف ارتقاي كيفي آزمونها

۶-هدايت و نظارت بر برنامه هاي آموزشي مراكز مهارت هاي باليني دانشگاه

۷-سازماندهي و نظارت بر فرايند هاي شناسايي ، جذب و بهره وري استعدادهاي درخشان

۸-هدايت ، تصويب ، تامين بودجه و نظارت بر اجراي طرح هاي پژوهش در آموزش

۹-هدايت و نظارت بر برنامه هاي آموزش از راه دور و الكترونيكي دانشگاه

۱۰-هدايت، هماهنگي،تسهيل، نظارت و ارزيابي فعاليت هاي دانش پژوهي بر اساس آئين نامه مربوطه

۱۱-نظارت بر عملكرد و هماهنگ نمودن فعاليت هاي دفاتر توسعه آموزش تابعه

۱۲-ارائه مشاوره در خصوص مسائل آموزشي دانشگاه به مراجع ذيربط

۱۳-ارائه مشاوره در طراحي و ارزشيابي برنامه هاي آموزش مداوم دانشگاه

۱۴- شركت درجلسات ، شوراها و كميته ها بر اساس ضوابط و مقررات

 رزومه:

تلفن:   ۰۳۱۳۶۶۸۸۷۸۹

پست الکترونیک: yamani[@]‎‎edc.mui.ac.ir

آدرس: دانشگاه علوم پزشكي اصفهان، مديريت مطالعات و توسعه آموزش پزشكي، طبقه همکف، اتاق ۱۰۸

سایر خدمات تقویم آموزشی خدمات الکترونیکی انتقالی و مهمان دانشجویان شهریه پرداز دانشجویان شاهد و ایثارگر نرم افزار گسترده اطلاعات هیئت علمی سامانه سما (انتخاب واحد/ثبت نمرات) گروه مراقبتهای حمایتی تسکینی اپلیکیشن راهنما و مکان یاب دانشگاه امور کارکنان

درباره ما :

تاریخچه

رسالت و چشم انداز

 شرح وظایف

مامویت

ساختار سازمانی

برنامه استراتژیک و عملیاتی

برنامه راهبردی

کاتالوک مدیریت (مدیریت در یک نگاه)

دستاوردها و افتخارات مرکز

تاریخچه ....

بسته تحول و نواوری اموزش پزشکی

گزارش عملکرد مرکز

تماس با ما

سلام