1 |
22-1-1400 |
دکتر یمانی |
آقای نیلفروش |
The DISCuSS model: Creating connections between community and curriculum – A new lens for curricular development in support of social accountability |
|
2020 |
medical teacher |
دانشجویان و اساتید اصفهان و دانش اموختگان سراسر کشور |
2 |
1400-2-5 |
دکتر جمشیدیان |
|
نحوه برگزاری ژورنال کلاب موفق |
|
|
|
|
3 |
1400-2-19 |
دکتر جوکار |
سمانه زنگویی |
Appreciating small-group active learning: What do medical students want, and why? A Q-methodology study |
کیو |
2020 |
medical teacher |
23 نفر |
4 |
1400-3-9 |
دکتر حقانی- دکتر یمانی |
حمیده منتظری |
Can concept mapping support the quality of reflections made by undergraduate medical students? A mixed method study |
ترکیبی |
2021 |
medical teacher |
22 نفر |
5 |
1400-3-23 |
دکترحقانی- دکتر جوکار |
خانم دکتر وفامهر |
Exploring mechanisms underlying learning from deliberate reflection: An experimental study |
تجربی |
2020 |
|
25 نفر |
6 |
1400-4-6 |
دکتر یمانی |
خانم مینویی |
Using medical reality television as a technology-enhanced learning strategy to provide authentic patient care experiences during clinical placements: a case study research investigation |
مطالعه موردی |
2021 |
BMC MEDICAL EDUCATION |
19 نفر |
7 |
1400-7-18 |
دکتر امید |
خانم صفایی |
An update on developments in medical education in response to the COVID-19 |
مروری اسکوپینگ |
2021 |
medical teacher |
18نفر |
8 |
1400-8-9 |
دکتر یمانی |
خانم سرگزی |
Midwives’ experiences of cultural competency training and providing perinatal care for migrant women a mixed methods study: Operational Refugee and Migrant Maternal Approach (ORAMMA) project |
ترکیبی |
2021 |
BMC pregnancy and childbirth |
19 نفر |
9 |
1400-8-23 |
دکتر جوکار |
آقای حاجی نژاد |
سمینار از پایان نامه'المپیادهای علمی دانشجویان علوم پزشکی |
|
|
|
17نفر |
10 |
1400-9-7 |
دکتر نجیمی |
خانم ملک احمدی |
Virtual Telesimulation for Medical Students During |
نوآورانه |
2021 |
Academic Medicine |
24نفر |
11 |
1400-9-21 |
دکتر حقانی- دکتر امید |
خانم یاوری |
سمینار از پایان نامه خشونت در محل کار |
|
|
|
20نفر |
12 |
1400-10-5 |
دکتر آویژگان |
آقای کهن |
Relationship between web-based illness scripts and the performance of medical students in orthopedic surgery placement |
کوهورت |
2021 |
internayional journal of medical education |
20نفر |
13 |
1400-10-19 |
دکتر اقبالی- دکترحیدری |
|
“Learning by Doing”: a Mixed Methods Study to Identify Why Body Painting Can Be a Powerful Approach for Teaching Surface Anatomy to Health Science Students |
ترکیبی |
2021 |
Medical Science Educator |
30نفر |
14 |
1400-11-3 |
دکتر عشوریون |
|
Effects of high-fidelity simulation on the critical thinking skills of baccalaureate nursing students: A causal-comparative research study |
علی مقایسه ای |
2020 |
nurse education today |
24 |
15 |
1400-11-17 |
دکتر یوسفی- دکتر جوکار |
خانم شهناز قاسمی |
سمینار نظام های رتبه بندی دانشگاه های جهان |
|
|
|
17 |
16 |
1400-12-18 |
دکتر عشوریون |
|
سمینار GRADE and Quality of evidence |
|
|
|
|