تاریخ برگزاری |
استاد مسئول |
دانشجوی ارائه دهنده |
عنوان مقاله |
متدولوژی پژوهش |
سال انتشار مقاله |
نام مجله |
شرکت کنندگان |
دانشگاه ها ی دیگر |
22-1-1400 |
دکتر یمانی |
آقای نیلفروش |
The DISCuSS model: Creating connections between community and curriculum – A new lens for curricular development in support of social accountability |
|
2020 |
medical teacher |
دانشجویان و اساتید تهران و اصفهان |
تهران |
5-2-1400 |
دکتر جمشیدیان |
|
نحوه برگزاری ژورنال کلاب موفق |
|
|
|
|
|
19-2-1400 |
دکتر جوکار |
سمانه زنگویی |
Appreciating small-group active learning: What do medical students want, and why? A Q-methodology study |
کیو |
2020 |
medical teacher |
23 نفر |
|
9-3-1400 |
دکتر حقانی- دکتر یمانی |
حمیده منتظری |
Can concept mapping support the quality of reflections made by undergraduate medical students? A mixed method study |
ترکیبی |
2021 |
medical teacher |
22 نفر |
|
23-3-1400 |
دکترحقانی- دکتر جوکار |
خانم دکتر وفامهر |
Exploring mechanisms underlying learning from deliberate reflection: An experimental study |
تجربی |
2020 |
|
25 نفر |
تهران و شیراز |
6-4-1400 |
دکتر یمانی |
خانم مینویی |
Using medical reality television as a technology-enhanced learning strategy to provide authentic patient care experiences during clinical placements: a case study research investigation |
مطالعه موردی |
2021 |
BMC MEDICAL EDUCATION |
19 نفر |
تهران و شیراز |