ردیف |
تاریخ |
استاد راهنما |
دانشجو |
عنوان |
روش |
سال |
مجله |
حاضرین |
1 |
1400/1/22 |
دکتر یمانی |
آقای نیلفروش |
The DISCuSS model: Creating connections between community and curriculum – A new lens for curricular development in support of social accountability |
|
2020 |
medical teacher |
دانشجویان و اساتید اصفهان و دانش اموختگان سراسر کشور |
2 |
1400/2/05 |
دکتر جمشیدیان |
|
نحوه برگزاری ژورنال کلاب موفق |
|
|
|
|
3 |
1400/02/19 |
دکتر جوکار |
خانم سمانه زنگویی |
Appreciating small-group active learning: What do medical students want, and why? A Q-methodology study |
کیو |
2020 |
medical teacher |
23 نفر |
4 |
1400/03/9 |
دکتر حقانی- دکتر یمانی |
خانم حمیده منتظری |
Can concept mapping support the quality of reflections made by undergraduate medical students? A mixed method study |
ترکیبی |
2021 |
medical teacher |
22 نفر |
5 |
1400/03/23 |
دکترحقانی- دکتر جوکار |
خانم دکتر وفامهر |
Exploring mechanisms underlying learning from deliberate reflection: An experimental study |
تجربی |
2020 |
|
25 نفر |
6 |
1400/04/06 |
دکتر یمانی |
خانم مینویی |
Using medical reality television as a technology-enhanced learning strategy to provide authentic patient care experiences during clinical placements: a case study research investigation |
مطالعه موردی |
2021 |
BMC MEDICAL EDUCATION |
19 نفر |
7 |
1400/07/18 |
دکتر امید |
خانم صفایی |
An update on developments in medical education in response to the COVID-19 |
مرور حوزه ای (scoping review) |
2021 |
medical teacher |
18نفر |
8 |
1400/08/09 |
دکتر یمانی |
خانم سرگزی |
Midwives’ experiences of cultural competency training and providing perinatal care for migrant women a mixed methods study: Operational Refugee and Migrant Maternal Approach (ORAMMA) project |
ترکیبی |
2021 |
BMC pregnancy and childbirth |
19 نفر |
9 |
1400/08/23 |
دکتر جوکار |
آقای حاجی نژاد |
سمینار از پایان نامه'المپیادهای علمی دانشجویان علوم پزشکی |
|
|
|
17نفر |
10 |
1400/09/07 |
دکتر نجیمی |
خانم ملک احمدی |
Virtual Tele simulation for Medical Students During |
نوآورانه |
2021 |
Academic Medicine |
24نفر |
11 |
1400/09/21 |
دکتر حقانی- دکتر امید |
خانم یاوری |
سمینار از پایان نامه خشونت در محل کار |
|
|
|
20نفر |
12 |
1400/10/05 |
دکتر آویژگان |
آقای کهن |
Relationship between web-based illness scripts and the performance of medical students in orthopedic surgery placement |
هم گروهی (Cohort)
|
2021 |
international journal of medical education |
20نفر |
13 |
1400/10/19 |
دکتر اقبالی- دکترحیدری |
|
“Learning by Doing”: a Mixed Methods Study to Identify Why Body Painting Can Be a Powerful Approach for Teaching Surface Anatomy to Health Science Students |
ترکیبی |
2021 |
Medical Science Educator |
30نفر |
14 |
1400/11/03 |
دکتر عشوریون |
|
Effects of high-fidelity simulation on the critical thinking skills of baccalaureate nursing students: A causal-comparative research study |
علی مقایسه ای |
2020 |
nurse education today |
نفر24 |
15 |
1400/11/17 |
دکتر یوسفی- دکتر جوکار |
خانم شهناز قاسمی |
سمینار نظام های رتبه بندی دانشگاه های جهان |
|
|
|
17نفر |
16 |
1400/12/18 |
دکتر عشوریون |
|
سمینار GRADE and Quality of evidence |
|
|
|
نفر17 |