رفتن به محتوای اصلی
x

شرح وظایف مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه

 

پرچم

شرح وظایف:

۱- هدايت، هماهنگي، اجراء و نظارت بر تدوين و بازنگري برنامه هاي آموزشي با تاكيد بر پاسخگو بودن آنها به نيازهاي سلامت جامعه تحت پوشش دانشگاه در محدوده اختيارات دانشگاه ، مطابق با ضوابط شوراي عالي برنامه ريزي

۲- سازماندهي، برنامه ريزي  اجراء و نظارت بر ارتقاي توانمندي هاي اعضاي هيات علمي در زمينه هاي مختلف آموزش علوم پزشكي

۳- هدايت و نظارت بر اجراي روش هاي نوين آموزشي و ارزشيابي براي توسعه و ارتقاي كيفيت آموزش دانشگاه

۴- سازماندهي، اجراء ونظارت بر ارزشيابي اعضاي هيات علمي و فرايندهاي ياددهي– يادگيري

۵- هدايت و نظارت بر فرايندهاي ارزشيابي فراگيران و تحليل نتايج آزمون ها با هدف ارتقاي كيفي آزمونها

۶- هدايت و نظارت بر برنامه هاي آموزشي مراكز مهارت هاي باليني دانشگاه

۷- سازماندهي و نظارت بر فرايند هاي شناسايي ، جذب و بهره وري استعدادهاي درخشان

۸- هدايت، تصويب، تامين بودجه و نظارت بر اجراي طرح هاي پژوهش در آموزش

۹- هدايت و نظارت بر برنامه هاي آموزش از راه دور و الكترونيكي دانشگاه

۱۰- هدايت، هماهنگي،تسهيل، نظارت و ارزيابي فعاليت هاي دانش پژوهي بر اساس آئين نامه مربوطه

۱۱- نظارت بر عملكرد و هماهنگ نمودن فعاليت هاي دفاتر توسعه آموزش تابعه

۱۲- ارائه مشاوره در خصوص مسائل آموزشي دانشگاه به مراجع ذيربط

۱۳- ارائه مشاوره در طراحي و ارزشيابي برنامه هاي آموزش مداوم دانشگاه

۱۴- شركت درجلسات ، شوراها و كميته ها بر اساس ضوابط و مقررات